Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 25.04.2024, 00:04

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Робота за напрямком діяльності Оглоблі О.Г.

                                                                                          

Робота практичного психолога з обдарованими дітьми

Реформи, що відбуваються у системі освіти, визначають з - поміж важливих напрямків спрямованість на гуманістично - особистісно орієнтовані й розвивальні освітні технології, які зумовлюють зміни у ставленні до дітей дошкільного віку з неординарними здібностями. В дошкільному закладі створено освітні умови, основною метою яких є виявлення, навчання та розвиток обдарованих і здібних дітей. Для ефективного функціонування активізуючого й розвивального комплексу дошкільного закладу інтегрована робота вихователів та фахівців, як психолог, музичний керівник, логопед, інструктор з фізкультури, що значно розширює освітню сферу дошкільників та їх креативний потенціал. Діяльність педагогів дошкільного закладу спрямована перш за все на максимальний прояв природних здібностей дітей з попереднім вивченням їх, на творчий розвиток і становлення особистості кожної дитини з урахуванням її бажань, інтересів і здібностей при збереженні права кожного на свій власний унікальний шлях розвитку. З педагогічним колективом постійно проводиться методичне навчання з проблеми розвитку здібностей і виявлення обдарованих дітей. На консультаціях, семінарах, семінарах - практикумах вивчались питання про розвиток творчості дітей дошкільного віку, художнє сприйняття дітей, та інші питання. В дошкільному закладі постійно ведеться пошук обдарованих дітей та збираються відповідний банк даних. На сьогоднішній день кількість обдарованих дітей в дошкільному закладі 86 чоловік. Це діти з різних вікових груп та різними здібностями. Нахили виявлення обдарованості дітей в ДНЗ проводяться за допомогою алгоритму психодіагностичного обстеження:

 - спостереження;

- анкетування дорослих - батьків, вихователів;

- використання діагностичних методик, що оцінюють рівень розвитку пізнавальної активності та здібностей у сфері наочно - образного, логічного мислення та уяви під час індивідуального обстеження;

- використання діагностичних методик, що оцінюють рівень розвитку розумових здібностей;

Всю роботу з обдарованими дітьми практичний психолог Оглобля О.Г. розподілили за такими етапами:

- діагностика та розподіл дітей за видами здібностей;

- творча реалізація авторських програм і планів з їх подальшою корекцією;

- підбір і адаптація педагогічних технологій методів і прийомів розвитку творчого потенціалу здібних дітей;

- аналіз і узагальнення результатів роботи.

 

                            

"Гость"
25.04.2024
00:04




Гість, мы раді вас бачити. Будьласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Друзі сайту




Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Музичний плеєр

ДНЗ "Теремок" © 2024