Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 28.05.2024, 09:29

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Проект за напрямком роботи Прокудіна Ю.І.

Проект

за напрямком роботи

«Значення гри  у розвитку дитини

дошкільного віку на тему:

«В ігри грай – здоров’я здобувай!»

Передмова

Гра є одним із найцікавіших видів людської діяльності, засобом усебічного розвитку дошкільника, важливим методом виховання. Гру назвали «супутником дитинства», хоча у житті граються не тільки діти, але й  дорослі. Дитяча гра – це діяльність, що спрямована на орієнтування в предметній і соціальній дійсності, у якій дитина відображає враження від їх пізнання. Мати дитинство – це передусім мати право на розвиток власної ігрової діяльності, що є важливою складовою дитячої субкультури. Водночас гра є могутнім  виховним засобом, у якій, за словами К. Ушинсьсого, реалізується потреба людської природи.

Гра задовольняє соціальну потребу дитини в пізнанні навколишньої дійсності й водночас дає їй змогу поринути у чарівний світ фантазії. Також гра є «невичерпним джерелом» для всебічного гармонійного психічного та фізичного здоров’я дитини. Саме в грі малюк розвивається, розуміє важливість підтримувати здоровий спосіб життя, вчиться слідкувати за собою. Наш дитячий садок в цьому році працює над темою: «Формування у малят безпечної поведінки в довкіллі та свідомого ставлення до власного здоров’я». Саме тому я вважаю що мій проект «В ігри грай – здоров’я здобувай!» буде незамінним помічником в навчально – виховній та оздоровчій роботі як для вихователів так і для батьків.

 

Мета проекту: створювати умови для забезпечення всебічного гармонійного розвитку та здоров’я дитини засобами гри; здійснювати просвітницьку діяльність серед батьків та педагогів з питань впливу гри на безпеку та здоров’я дитини.

 

Завдання проекту:

  • Створити банк даних з оздоровчих ігор;
  • Здійснювати пропаганду принципів здорового способу життя серед дітей за допомогою гри;
  • Виховувати інтерес до власного здоров’я як  найвищої цінності.

 

День перший

Вид діяльності

Мета

1

Фізкультурно – ігрове заняття «Як мурашка додому поспішала»

Учити розуміти та сприймати сюжет ігрового заняття та підпорядковувати свої дії відповідно до нього; ознайомити з новим рухом – ходьба «змійкою» через перешкоди; розвивати рухову активність малят

2

Рухливі ігри «Рибаки і невід», «Пастух і стадо», «Кролики»

Вдосконалювати вміння пролізати в обруч, підлізати під дугу та стрибати на двох ногах; учити лазити по гімнастичній стінці, розвивати гнучкість, спритність.

3

Батьківські зустрічі: «Збільшення культури гри дошкільника в родині»

Скласти у батьків уявлення про гру дітей як провідну діяльність; дати зрозуміти батькам що вони такі ж активні учасники пед.. процесу як їх діти та педагоги.

День другий

Вид діяльності

Мета

1

Сюжетно – рольова гра «Лікарня»

Збагачувати знання дітей про роботу лікаря, медсестри; формувати вміння доглядати за хворими, надавати їм допомогу; викликати бажання проявляти турботу, співчуття до інших людей

2

Майстер – клас із циклу розвивальних ігор з дослідження кольорів «Метелики»

Розвивати у дітей здатність бачити життя в усьому його різнобарв’ї , відчувати кольорову гармонію в природі

3

Дидактичні ігри «Що корисно для здоров’я?», «Валеологічний будиночок»

Учити дітей дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших; закріплювати знання дітей про засоби гігієни та їх призначення, виховувати охайність.

 

                                                                     

День третій

Вид діяльності

Мета

1

Ігрове заняття з фізичної культури на вулиці «Країна веселої гри»

Розвивати емоційне ставлення дітей до змісту гри; розвивати рухову активність малят

2

Дидактична гра «Я – здоровий!»

Учити дітей визначати стан свого здоров’я, називати свій настрій; розвивати уважність, зв’язне мовлення

3

Робота консультпункту: «Пальчикові ігри – вправи і корисні і цікаві»

Створювати умови для успішного оволодіння навичками письма; розвивати дрібну моторику рук.

 

День четвертий

Вид діяльності

Мета

1

Ігрове заняття  «Небезпечні ігри та іграшки» - із серії «Коли гра не доводить до добра»

Дати поняття про небезпечні ігри та іграшки, розширювати уявлення про те, як поводитися з речами та предметами, що колють та ріжуть; формувати розуміння наслідків необачної поведінки з іграшками під час ігор

2

Гра «Мій настрій сьогодні», «Настрій мого друга» з використанням розвивального посібника «Поїзд настрою»

Діагностувати психоемоційний стан дітей, формувати уміння визначати та розуміти свій настрій та настрій друзів

3

Залучати батьків до виготовлення нетрадиційного фізкультурного обладнання та ігрових посібників

Активізувати взаємозв’язок між вихователями та батьками, та усвідомлення батьками необхідності використання нетрадиційного фізкультурного обладнання для зміцнення здоров’я дітей.

 

 

 

День п’ятий

Вид діяльності

Мета

1

Валеологічна гра «Що вміють мої ручки та ніжки?»

Закріплювати знання дітей про призначення рук  та ніг; розвивати рухову активність малят.

2

Виставка ігрового, навчально – дидактичного матеріалу для батьків: «Гра – це радість і здоров’я!»

Націлити батьків на важливість використання ігрового, навчально – дидактичного матеріалу для всебічного розвитку дитини

3

Круглий стіл: «Розвивально – ігрове середовище – умова повноцінного розвитку дитини»

Підведення підсумків проведення проекту; складання плану дій для створення оптимального розвивально – ігрового середовища для всебічного розвитку дітей

 

"Гость"
28.05.2024
09:29




Гість, мы раді вас бачити. Будьласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Друзі сайту




Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Музичний плеєр

ДНЗ "Теремок" © 2024