Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Проект за напрямком роботи Прокудіна Ю.І.Проект
за напрямком роботи
«Значення гри у розвитку дитини
дошкільного віку на тему:
«В ігри грай – здоров’я здобувай!»
Передмова
Гра є одним із найцікавіших видів людської діяльності, засобом усебічного розвитку дошкільника, важливим методом виховання. Гру назвали «супутником дитинства», хоча у житті граються не тільки діти, але й дорослі. Дитяча гра – це діяльність, що спрямована на орієнтування в предметній і соціальній дійсності, у якій дитина відображає враження від їх пізнання. Мати дитинство – це передусім мати право на розвиток власної ігрової діяльності, що є важливою складовою дитячої субкультури. Водночас гра є могутнім виховним засобом, у якій, за словами К. Ушинсьсого, реалізується потреба людської природи.
Гра задовольняє соціальну потребу дитини в пізнанні навколишньої дійсності й водночас дає їй змогу поринути у чарівний світ фантазії. Також гра є «невичерпним джерелом» для всебічного гармонійного психічного та фізичного здоров’я дитини. Саме в грі малюк розвивається, розуміє важливість підтримувати здоровий спосіб життя, вчиться слідкувати за собою. Наш дитячий садок в цьому році працює над темою: «Формування у малят безпечної поведінки в довкіллі та свідомого ставлення до власного здоров’я». Саме тому я вважаю що мій проект «В ігри грай – здоров’я здобувай!» буде незамінним помічником в навчально – виховній та оздоровчій роботі як для вихователів так і для батьків.
Мета проекту: створювати умови для забезпечення всебічного гармонійного розвитку та здоров’я дитини засобами гри; здійснювати просвітницьку діяльність серед батьків та педагогів з питань впливу гри на безпеку та здоров’я дитини.
Завдання проекту:
- Створити банк даних з оздоровчих ігор;
- Здійснювати пропаганду принципів здорового способу життя серед дітей за допомогою гри;
- Виховувати інтерес до власного здоров’я як найвищої цінності.
День перший
№
|
Вид діяльності
|
Мета
|
1
|
Фізкультурно – ігрове заняття «Як мурашка додому поспішала»
|
Учити розуміти та сприймати сюжет ігрового заняття та підпорядковувати свої дії відповідно до нього; ознайомити з новим рухом – ходьба «змійкою» через перешкоди; розвивати рухову активність малят
|
2
|
Рухливі ігри «Рибаки і невід», «Пастух і стадо», «Кролики»
|
Вдосконалювати вміння пролізати в обруч, підлізати під дугу та стрибати на двох ногах; учити лазити по гімнастичній стінці, розвивати гнучкість, спритність.
|
3
|
Батьківські зустрічі: «Збільшення культури гри дошкільника в родині»
|
Скласти у батьків уявлення про гру дітей як провідну діяльність; дати зрозуміти батькам що вони такі ж активні учасники пед.. процесу як їх діти та педагоги.
|
День другий
№
|
Вид діяльності
|
Мета
|
1
|
Сюжетно – рольова гра «Лікарня»
|
Збагачувати знання дітей про роботу лікаря, медсестри; формувати вміння доглядати за хворими, надавати їм допомогу; викликати бажання проявляти турботу, співчуття до інших людей
|
2
|
Майстер – клас із циклу розвивальних ігор з дослідження кольорів «Метелики»
|
Розвивати у дітей здатність бачити життя в усьому його різнобарв’ї , відчувати кольорову гармонію в природі
|
3
|
Дидактичні ігри «Що корисно для здоров’я?», «Валеологічний будиночок»
|
Учити дітей дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших; закріплювати знання дітей про засоби гігієни та їх призначення, виховувати охайність.
|
День третій
№
|
Вид діяльності
|
Мета
|
1
|
Ігрове заняття з фізичної культури на вулиці «Країна веселої гри»
|
Розвивати емоційне ставлення дітей до змісту гри; розвивати рухову активність малят
|
2
|
Дидактична гра «Я – здоровий!»
|
Учити дітей визначати стан свого здоров’я, називати свій настрій; розвивати уважність, зв’язне мовлення
|
3
|
Робота консультпункту: «Пальчикові ігри – вправи і корисні і цікаві»
|
Створювати умови для успішного оволодіння навичками письма; розвивати дрібну моторику рук.
|
День четвертий
№
|
Вид діяльності
|
Мета
|
1
|
Ігрове заняття «Небезпечні ігри та іграшки» - із серії «Коли гра не доводить до добра»
|
Дати поняття про небезпечні ігри та іграшки, розширювати уявлення про те, як поводитися з речами та предметами, що колють та ріжуть; формувати розуміння наслідків необачної поведінки з іграшками під час ігор
|
2
|
Гра «Мій настрій сьогодні», «Настрій мого друга» з використанням розвивального посібника «Поїзд настрою»
|
Діагностувати психоемоційний стан дітей, формувати уміння визначати та розуміти свій настрій та настрій друзів
|
3
|
Залучати батьків до виготовлення нетрадиційного фізкультурного обладнання та ігрових посібників
|
Активізувати взаємозв’язок між вихователями та батьками, та усвідомлення батьками необхідності використання нетрадиційного фізкультурного обладнання для зміцнення здоров’я дітей.
|
День п’ятий
№
|
Вид діяльності
|
Мета
|
1
|
Валеологічна гра «Що вміють мої ручки та ніжки?»
|
Закріплювати знання дітей про призначення рук та ніг; розвивати рухову активність малят.
|
2
|
Виставка ігрового, навчально – дидактичного матеріалу для батьків: «Гра – це радість і здоров’я!»
|
Націлити батьків на важливість використання ігрового, навчально – дидактичного матеріалу для всебічного розвитку дитини
|
3
|
Круглий стіл: «Розвивально – ігрове середовище – умова повноцінного розвитку дитини»
|
Підведення підсумків проведення проекту; складання плану дій для створення оптимального розвивально – ігрового середовища для всебічного розвитку дітей
|
|
"Гость" |
---|
17.09.2024 12:46
Гість, мы раді вас бачити. Будьласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
|
Друзі сайту |
---|
|
Календар |
---|
« Вересень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|