Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 28.05.2024, 10:58

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Крижко Людмила Стефанівна


Завідуюча ДНЗ
Крижко Людмила Стефанівна
Спеціаліст вищої категорії, вихователь-методист
Педагогічний стаж -20 років
 

«Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з людиною.

Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя,

здоров'я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя»

В.О.Сухомлинський

 

          У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно-управлінської компетентності завідувача дошкільного навчального закладу, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу. Це зумовлено такими основними чинниками, як зміна парадигми дошкільної освіти й орієнтація на освітні запити дітей і батьків, здійснення постійного освітнього маркетингу, формування позитивного іміджу дошкільного закладу, упровадження педагогічних та організаційно-управлінських інновацій. 

"Обрати професію за покликанням і присвятити їй життя - це справжнє щастя".

            І такою щасливою людиною є наша завідувачка  – Крижко Людмила Стефанівна, яка не перший рік віддає своє тепло, ніжність та турботу дошкільнятам. За 9 років на керівній посаді вона спрямувала зусилля всього педагогічного колективу на створення домашнього затишку в дитсадку, доброзичливих стосунків між дітьми та дорослими. З любов'ю до вихованців, із розумінням їхніх потреб і особливостей під її керівництвом виважено облаштовано кожний куточок дошкільного закладу, де нині панує атмосфера невимушеності, доброзичливості, відкритості.

           Людмила Стефанівна вміло прогнозує та цілеспрямовано планує діяльність всього колективу садочка, спрямовує свою роботу на підвищення кваліфікації педагогів, реалізацію їхнього творчого потенціалу, впровадження нових педагогічних технологій для забезпечення особистісно-орієнтованого навчання та виховання дошкільників.

          Людмила Стефанівна - людина гарної вдачі, ділова, енергійна, цілеспрямована. Вона не лише генерує  ідеї, а й уміє впроваджувати їх у життя, завжди перебуває у пошуку нових моделей управління - відкритих та демократичних.

Моя професія

         Завідувач ДНЗ дуже складна та клопітка професія. Від кого залежить грамотна робота дошкільного навчального закладу? Звісно, насамперед, від керівника. У тому, що завідувач має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається.

         Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника- це уміння створити грамотний колектив. 
         Дитячий садок не може бути схожим на школу чи інші навчальні заклади. Він – дитячий садок, він – для дітей. І той, хто там працює, має ,насамперед, розуміти перспективу розвитку поки що маленької людини і нести за неї відповідальність. 
          Завідувач дитсадочка повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Керівник має бути на дві голови вище у своїх знаннях, адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у завідувача, годі цього вимагати й від колективу. 
          Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу. 
          Роки, проведені поряд з дітьми…Бачити те, як на твоїх очах відбувається становлення людської особистості - чи може бути щось краще, ніж дивитися в допитливі дитячі очі, довірливо держати в своїх руках тендітну дитячу долоньку?

          Бути причетною до цього, впливати на розвиток і виховання дітей – це є сенсом мого життя і моєю роботою. 
         Завданням педагогічного колективу, який я очолюю є створення умов для розвитку компетентної особистості, поліпшення якості освітнього процесу, підвищення фахової майстерності кожного працівника, удосконалення взаємодії з батьками. 
           Зміст освітньої роботи з дітьми нашого дошкільного закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей. 
           Один із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками. Тому запрошуємо всіх бажаючих, небайдужих до проблем дошкільного дитинства, відвідати наш сайт.

            Сподіваємось, що кожен знайде тут для себе корисну та цікаву інформацію. 

 

"Гость"
28.05.2024
10:58




Гість, мы раді вас бачити. Будьласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Друзі сайту




Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Музичний плеєр

ДНЗ "Теремок" © 2024